شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

ایران گرولایت

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

گلخانه طبقاتی

در این مقاله در زمینه ی گلخانه طبقاتی, گلخانه ی پیش ساخته, اتاقک رشد گیاهی, اتاقک کشت بافت گیاهی اطلاعات کسب خواهید کرد. جهت اگاهی بیشتر از اتاق رشد کشت بافت کلیک نمایید.

گلخانه ی پیش ساخته

شرکت پرتو رشد نوین برای اولین بار در ایران اقدام به ساخت گلخانه ی پیش ساخته کرده است که این اتاق های کشت با تمام امکانات یک گلخانه صنعتی بزرگ ولی در قالب های کوچک تر و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و مجهز شده به نور مصنوعی ساخته شده است. این گلخانه ها را می توان در هر ابعاد و سایزی قابل سفارش می باشند.

اتاقک کشت بافت گیاهی

اتاقک کشت بافت گیاهی یک راه موثر برای پرورش گیاه مورد نظر شما با حداقل سرمایه گذاری و حداکثر بهره بری است.در صورت محدودیت فضا اتاقک کشت گزینه ی مناسبی برای پرورش گیاهان است. در اتاقک کشت امکان کنترل دما، رطوبت و غلظت دی اکسید کربن به بهترین شکل صورت می پذیرد. با استفاده ازاتاقک کشت می توان به شرایطی که در حالت طبیعی به راحتی امکان پذیر نیست، دسترسی داشت (مثل مدت زمان تابش بیشتر، دمای تحت کنترل در تمام فصول و...).

نور مصنوعی برای رشد گیاهان

نور مصنوعی برای رشد گیاهان

در این مقاله در زمینه ی، نور مصنوعی برای رشد گیاهان, نور مصنوعی مخصوص پرورش گیاهان، نور مصنوعی مناسب برای گیاهان، نور مصنوعی مناسب برای رشد گیاه، نور مصنوعی برای گیاهان، نور مصنوعی مخصوص رشد گیاه اطلاعات کسب نمایید.

شدت نور بروی عوامل مانند ارتفاع گیاه و گلدهی آن موثر می باشد. بطور کلی مقدار نوردریافتی در داخل گلخانه به عوامل مانند شدت نور و زمان تابش نور بستگی دارد.شدت نور مورد نیاز اغلب گیاهان گلخانه 70000-10000 لوکس می باشد در گیاهان سایه پسند بیشترین نور برای فتوسنتز5000-4000 لوکس و کمترین آن 500 لوکس است کمترین میزان نور برای فتوسنتز گیاهان آفتاب پسند 1000-1500 لوکس می باشد میزان شدت نور در اوایل صبح و در هنگام غروب آفتاب به کمترین حد خود می رسد و در مقابل در هنگام ظهر به بیشترین میزان افزایش می یابد به جز گیاهان سایه پسند ,اغلب گیاهان درفصول کم نور که از نور کمتری برخوردار هستند , با افزایش شدت نور همچنین طول دوره نوری می توان بطور قابل توجهی محصول تولیدی را افزایش داد.

نور مصنوعی مخصوص پرورش گیاهان و فتوپریودیسم :

گیاهان بطور کلی برای رشد و نمو کامل ازنوری منحصر به خود استفاده می نماید گیاهان نسبت به طول دوره روشنایی و تاریکی از خود واکنش نشان می دهند و به این حالت فتوپریودیسم می گویند که این دوره روی جوانه زنی بذر, گلدهی ،باردهی ,ریشه دوانی و رشد و نمو گیاهان تاثیر بسزایی دارد.
واکنش گیاهان به طول دوره روشنایی و تاریکی :
1)گیاهان روز بلند یا شب کوتاه: این دسته گیاهان حداقل 14-10ساعت نور نیاز دارند برای گلدهی و باردهی . با کوتاه
شدن طول شب به مرحله زایشی می روند.گیاهانی مانند :گل سوسن,مینا,اطلسی,نازگل که معروف به گیاهان تابستانه می باشند.
2)گیاهان روز کوتاه یا شب بلند:با افزایش طول روزاین گیاهان فقط رشد رویشی نموده و به مرحله گلدهی و باردهی نمی رسند .این گیاهان به طول روز کمتر از 12ساعت نیاز دارند .گل داودی نمونه بارز گیاه روزکوتاه می باشد که به طول روز کمتر از 12 ساعت نیاز دارد .
3)گیاهان بی تفاوت یا خنثی :این دسته شامل گیاهانی هستند که در مقابل تغییرات شبانه روز از خود واکنش نشان نمی دهند.
طول روز در این گیاهان باعث گلدهی و باردهی نمی شود و طول شبانه روز در چگونگی رشد گلهای گیاهان از نظر سرعت و کیفیت تاثیری مثبتی دارد .نور مصنوعی برای گیاهان دقیقا همانند نور خورشید برای گیاهان است.

تیمار شب کوتاهی :

گیاهان روز کوتاه جهت گلدهی به روزهای کوتاه نیاز داشته و این نوع گیاهان بیشتر در فصل سرد سال کشت می شوند و برای جلوگیری از رشد زایشی و گلدهی ونیز ادامه رشد رویشی باید تحت تیمار شب کوتاهی قرار گیرند به عبارت دیگر با روشن کردن چراغ در شب می توان از گلدهی سریع آنها جلوگیری کرد این عمل بیشتر از لامپهای تنگستن استفاده می شود.طولانی کردن دوره روشنایی به سه صورت زیر انجام می پذیرد :
1)قبل از غرزب آفتاب لامپ ها روشن و تا ساعت 10 شب ادامه یابد.
2)لامپ بعد از ساعت 2شب روشن و درطلوع آفتاب خاموش شوند.
3)لامپ ها از 10 شب تا 2 بامداد روشن می شود و طول شب شکسته می شود و برای کاهش هزینه ها می توان از روش نوردهی گردشی استفاده نموده و از ساعت 10 شب تا 2 نیمه شب به ازاء هر 30 دقیقه خاموشی از 6 دقیقه روشنایی استفاده نمود .

ال ای دی گلخانه ای

ال ای دی گلخانه ای

در این مقاله قصد داریم مواردی همچون ال ای دی مخصوص رشد گیاه، ال ای دی گلخانه ای، نور گلخانه ای، نور مصنوعی،نور مصنوعی گیاه، نور گیاهان آپارتمانی، نور مصنوعی برای گیاهان، لامپ ال ای دی گلخانه را بیشتر بشناسیم. با ما همراه شوید:

LED مخفف واژه LIGHT EMMTTED DIODE به معنای دیود ساطع کننده نور است. دیودهای ساطع کننده نور در واقع جزء خانواده‌ها دیودها هستند که دیودها نیز زیرگروه نیمه هادی‌ها به شمار می‌آیند. خاصیتی که LEDها را از سایر نیمه هادیها متمایز می‌سازد این است که با گذر جریان از آنها مقداری انرژی به صورت نور از آنها ساطع می‌شود. سالها قبل ذرات بسیار کوچک کوانتومی ساخته شد که این ذرات کوانتومی کریستالهایی هستند که ابعادشان چند نانومتر بیشتر نیست و می‌توانند از 100 تا 1000 الکترون را در خود جای دهند. این ذرات به آسانی از خود بسته‌های انرژی منتشر می‌کنند و هر قدر کوچکتر باشد بیشتر تحریک می‌شوند. هر ذره در مجموعه ویژه بوئرز به طور استثنایی کوچک و تنها شامل 33 یا 34 جفت اتم بود. هنگامیکه نور روی ذرات کوانتومی تابانده شده یا جریان برق به آنها وصل می‌شوند آنها با تولید نور از خود واکنش نشان می‌دهند و رنگهای متغیر و متنوعی ایجاد می‌کنند.

اما هنگامی که یک پرتوی لیزری روی مجموعه‌ای از این ذرات کوانتومی تابانده شد اتفاق غیر منتظره‌ای رخ داد. ناگهان نور سفیدی تمامی میز را پوشاند و انتظار می‌رفت که ذرات کوانتومی نور آبی منتشر کند اما این نور، نور بسیار زیبای سفیدی بود. سپس این ذرات را با پلی اورتان شد و سطح بیرونی یک حبابت لامپ LED آبی را با آن پوشاند. هر چند ظاهر این حباب زیبا نبود اما نور سفیدی مانند لامپهای معمولی منتشر می‌کرد که شدت آن 2 برابر و دوام آن 50 برابر یک لامپ معمولی 60 وات بود. Led‌ها تا اواخر دهه گذشته فقط می‌توانستند سه نور آبی، سبز و قرمز تولید کنند که به همین علت کاربردشان محدود بود. سپس led‌هایی با رنگ آبی به بازار آمدند که می‌توانستند نور سفید با هاله‌ای از رنگ آبی روشن کنند. بسیاری اعتقاد دارند لامپ‌هایی که از دیودهای ساطع کننده نور استفاده می‌کنند، یا همان LED، آینده را از دست سایر رقبا خارج خواهند کرد.

ال ای دی گلخانه ای یا همان نور گلخانه ای چیست؟

- نور گلخانه ای در واقع نوری است که از یک منبع غیر طبیعی، مانند الکتریسیته ایجاد شود. از منابع نور گلخانه ای مصنوعی می توان به لامپ LED رشد گیاه (ال ای دی مخصوص رشد گیاه) و یا لامپ فلورسنت و یا لامپ کم کصرف اشاره کنیم.
-
نور مصنوعی برای گیاهان در مکان هایی حائز اهمیت است که محدودیت نور طبیعی وجود دارد. مانند گلخانه های سرپوشیده و آپارتمان ها
- از جمله ضروری ترین تجهیزات گلخانه ، نور گلخانه ای و یا همان ال ای دی گلخانه ای می باشد. اولین موردی که در راه اندازی یک گلخانه در نظر گرفته می شود منابع نور آن است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لامپ کم مصرف برای رشد گیاه کلیک نمایید.

کاربرد های لامپ LED ؟ ال ای دی برای گلخانه و گیاهان در آپارتمان

LED‌ها که از دهه‌های گذشته در الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گرفتند، عموماً برای نمایش خاموش یا روشن بودن نمایشگرها در لوازم مولتی مدیا مورد استفاده قرار گرفتند. در حال حاضر LED‌ها به نحوی ساخته می‌شوند که نور را در جهت خاصی متمرکز می‌کند و به صورت چیپ‌های کوچکی هستند که معمولاً در داخل یک شیشه‌ گنبدی شکل قرار می‌گیرند و دارای سایز چوب کبریت یا کمی بزرگ‌تر هستند و به سختی می‌شکنند. همانطور که گفته شد آنها در ابتدا فقط به رنگ قرمز و سبز بودند اما یک تغییر بسیار عظیم در این صنعت در دهه 90 میلادی باعث شد که LED سفید رنگ (یا همان روشن و بدون رنگ) تولید شود. هم اکنون به آسانی با تغییر در ساختار فیزیکی و مواد تشکیل‌دهنده‌ها LED نور را در رنگها و شدت‌های مختلف و با طول موج مشخص می‌توان با رنگ کاملاً خالص تولید کرد. به عبارت دیگر می‌توان گفت منابع روشنائی دیگر دارای پرتوهای مادون قرمز و فرابنفش بوده، که چشم غیر مسلح قادر به دیدن آن نیست و تاثیری در تامین روشنایی محیط ندارند و حتی بر روی انسان اثر منفی نیز می‌گذارند ولیکن LED‌ها فاقد این پرتوهای مضر بوده و در سلامت چشم تاثیر بسزایی دارند. LED‌های سفید قابلیت تولید همه نوع رنگ را داشته و علاوه بر آن از انرژی بسیار کمی (در مقایسه با سایر لامپها و LED‌های قدیمی) برای تولید روشنایی استفاده می‌کنند. به همین دلیل روز به روز ابعاد استفاده از آنها گسترده‌تر شد و در مواردی که احتیاج به علامت دادن و یا رقص نور (زدن فلاش و SOS) بود، استفاده شد. اکنون بسیاری از شرکتهای بزرگ سازنده لوازم روشنایی مخصوصاً شرکتهای فعال در زمینه روشنهایی منازل بسیاری از فعالیت‌های خود را برروی‌LEDها متمرکز کرده‌اند و قصد دارند روشنایی لازمه برای منازل را از LED‌ها تهیه کنند که به نظر می‌رسد این روند تا کمتر از 5 سال آینده، باعث تغییر بسیار عمده در نوع محصولات روشنایی شود. به طور ی که در حال حاضر نیز اکثر لوازم روشنایی خانگی، معادل LED نیز دارند و مصرف‌کنندگان می‌توانند در صورت تمایل مشابه هر نوع کالایی را از مدل LEDاستفاده کنند. هر چند به نظر می‌رسد این تکنولوژی در سالهای آینده و با رشد قابل پیش‌بینی صنعت، لوازمی با روشنایی بسیار بهتر و مصرف انرژی کمتر و قیمت مناسب را به مشتریان ارائه دهد. همانطور که گفته شد، دیود منتشر کننده نور که به طور رایج LED نامیده می‌شود واقعاً قهرمان ناشناخته جهان الکترونیک است. آنها دو جین کار متفاوت انجام می‌دهند و در همه وسایل الکترونیکی یافت می‌شود اساساً LED‌ها لامپهای کم نوری هستند که به آسانی در مدارهای الکترونیکی قرار می‌گیرند اما برخلاف لامپهای معمولی آنها فیلامانی که بسوزد ندارند و به ویژه اینکه گرم نمی‌شوند آنها فقط با حرکت الکترونها در یک ماده نیمه هادی نور می‌دهند. آنها شماره‌ها را در ساعتهای دیجیتال نشان می‌دهند، اطلاعات را از کنترل تلویزیون می‌فرستند (LED‌های مادون قرمز) و نور آنها نشان می‌دهد که چه وقت وسایل روشن است همچنین تصاویر را روی تلویزیون‌های پلاسما نشان می‌دهند و با توجه به مصرف بسیار پایین و شدت نور بسیار عالی در انواع رنگ‌های مختلف در روشنایی و چراغ‌های خودروها کاربرد وسیعی دارند.


ال ای دی گلخانه ای

ال ای دی گلخانه ای

در این مقاله قصد داریم مواردی همچون ال ای دی مخصوص رشد گیاه، ال ای دی گلخانه ای، نور گلخانه ای، نور مصنوعی،نور مصنوعی گیاه، نور گیاهان آپارتمانی، نور مصنوعی برای گیاهان، لامپ ال ای دی گلخانه را بیشتر بشناسیم. با ما همراه شوید:

LED مخفف واژه LIGHT EMMTTED DIODE به معنای دیود ساطع کننده نور است. دیودهای ساطع کننده نور در واقع جزء خانواده‌ها دیودها هستند که دیودها نیز زیرگروه نیمه هادی‌ها به شمار می‌آیند. خاصیتی که LEDها را از سایر نیمه هادیها متمایز می‌سازد این است که با گذر جریان از آنها مقداری انرژی به صورت نور از آنها ساطع می‌شود. سالها قبل ذرات بسیار کوچک کوانتومی ساخته شد که این ذرات کوانتومی کریستالهایی هستند که ابعادشان چند نانومتر بیشتر نیست و می‌توانند از 100 تا 1000 الکترون را در خود جای دهند. این ذرات به آسانی از خود بسته‌های انرژی منتشر می‌کنند و هر قدر کوچکتر باشد بیشتر تحریک می‌شوند. هر ذره در مجموعه ویژه بوئرز به طور استثنایی کوچک و تنها شامل 33 یا 34 جفت اتم بود. هنگامیکه نور روی ذرات کوانتومی تابانده شده یا جریان برق به آنها وصل می‌شوند آنها با تولید نور از خود واکنش نشان می‌دهند و رنگهای متغیر و متنوعی ایجاد می‌کنند.

اما هنگامی که یک پرتوی لیزری روی مجموعه‌ای از این ذرات کوانتومی تابانده شد اتفاق غیر منتظره‌ای رخ داد. ناگهان نور سفیدی تمامی میز را پوشاند و انتظار می‌رفت که ذرات کوانتومی نور آبی منتشر کند اما این نور، نور بسیار زیبای سفیدی بود. سپس این ذرات را با پلی اورتان شد و سطح بیرونی یک حبابت لامپ LED آبی را با آن پوشاند. هر چند ظاهر این حباب زیبا نبود اما نور سفیدی مانند لامپهای معمولی منتشر می‌کرد که شدت آن 2 برابر و دوام آن 50 برابر یک لامپ معمولی 60 وات بود. Led‌ها تا اواخر دهه گذشته فقط می‌توانستند سه نور آبی، سبز و قرمز تولید کنند که به همین علت کاربردشان محدود بود. سپس led‌هایی با رنگ آبی به بازار آمدند که می‌توانستند نور سفید با هاله‌ای از رنگ آبی روشن کنند. بسیاری اعتقاد دارند لامپ‌هایی که از دیودهای ساطع کننده نور استفاده می‌کنند، یا همان LED، آینده را از دست سایر رقبا خارج خواهند کرد.

ال ای دی گلخانه ای یا همان نور گلخانه ای چیست؟

- نور گلخانه ای در واقع نوری است که از یک منبع غیر طبیعی، مانند الکتریسیته ایجاد شود. از منابع نور گلخانه ای مصنوعی می توان به لامپ LED رشد گیاه (ال ای دی مخصوص رشد گیاه) و یا لامپ فلورسنت و یا لامپ کم کصرف اشاره کنیم.
-
نور مصنوعی برای گیاهان در مکان هایی حائز اهمیت است که محدودیت نور طبیعی وجود دارد. مانند گلخانه های سرپوشیده و آپارتمان ها
- از جمله ضروری ترین تجهیزات گلخانه ، نور گلخانه ای و یا همان ال ای دی گلخانه ای می باشد. اولین موردی که در راه اندازی یک گلخانه در نظر گرفته می شود منابع نور آن است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لامپ کم مصرف برای رشد گیاه کلیک نمایید.

کاربرد های لامپ LED ؟ ال ای دی برای گلخانه و گیاهان در آپارتمان

LED‌ها که از دهه‌های گذشته در الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گرفتند، عموماً برای نمایش خاموش یا روشن بودن نمایشگرها در لوازم مولتی مدیا مورد استفاده قرار گرفتند. در حال حاضر LED‌ها به نحوی ساخته می‌شوند که نور را در جهت خاصی متمرکز می‌کند و به صورت چیپ‌های کوچکی هستند که معمولاً در داخل یک شیشه‌ گنبدی شکل قرار می‌گیرند و دارای سایز چوب کبریت یا کمی بزرگ‌تر هستند و به سختی می‌شکنند. همانطور که گفته شد آنها در ابتدا فقط به رنگ قرمز و سبز بودند اما یک تغییر بسیار عظیم در این صنعت در دهه 90 میلادی باعث شد که LED سفید رنگ (یا همان روشن و بدون رنگ) تولید شود. هم اکنون به آسانی با تغییر در ساختار فیزیکی و مواد تشکیل‌دهنده‌ها LED نور را در رنگها و شدت‌های مختلف و با طول موج مشخص می‌توان با رنگ کاملاً خالص تولید کرد. به عبارت دیگر می‌توان گفت منابع روشنائی دیگر دارای پرتوهای مادون قرمز و فرابنفش بوده، که چشم غیر مسلح قادر به دیدن آن نیست و تاثیری در تامین روشنایی محیط ندارند و حتی بر روی انسان اثر منفی نیز می‌گذارند ولیکن LED‌ها فاقد این پرتوهای مضر بوده و در سلامت چشم تاثیر بسزایی دارند. LED‌های سفید قابلیت تولید همه نوع رنگ را داشته و علاوه بر آن از انرژی بسیار کمی (در مقایسه با سایر لامپها و LED‌های قدیمی) برای تولید روشنایی استفاده می‌کنند. به همین دلیل روز به روز ابعاد استفاده از آنها گسترده‌تر شد و در مواردی که احتیاج به علامت دادن و یا رقص نور (زدن فلاش و SOS) بود، استفاده شد. اکنون بسیاری از شرکتهای بزرگ سازنده لوازم روشنایی مخصوصاً شرکتهای فعال در زمینه روشنهایی منازل بسیاری از فعالیت‌های خود را برروی‌LEDها متمرکز کرده‌اند و قصد دارند روشنایی لازمه برای منازل را از LED‌ها تهیه کنند که به نظر می‌رسد این روند تا کمتر از 5 سال آینده، باعث تغییر بسیار عمده در نوع محصولات روشنایی شود. به طور ی که در حال حاضر نیز اکثر لوازم روشنایی خانگی، معادل LED نیز دارند و مصرف‌کنندگان می‌توانند در صورت تمایل مشابه هر نوع کالایی را از مدل LEDاستفاده کنند. هر چند به نظر می‌رسد این تکنولوژی در سالهای آینده و با رشد قابل پیش‌بینی صنعت، لوازمی با روشنایی بسیار بهتر و مصرف انرژی کمتر و قیمت مناسب را به مشتریان ارائه دهد. همانطور که گفته شد، دیود منتشر کننده نور که به طور رایج LED نامیده می‌شود واقعاً قهرمان ناشناخته جهان الکترونیک است. آنها دو جین کار متفاوت انجام می‌دهند و در همه وسایل الکترونیکی یافت می‌شود اساساً LED‌ها لامپهای کم نوری هستند که به آسانی در مدارهای الکترونیکی قرار می‌گیرند اما برخلاف لامپهای معمولی آنها فیلامانی که بسوزد ندارند و به ویژه اینکه گرم نمی‌شوند آنها فقط با حرکت الکترونها در یک ماده نیمه هادی نور می‌دهند. آنها شماره‌ها را در ساعتهای دیجیتال نشان می‌دهند، اطلاعات را از کنترل تلویزیون می‌فرستند (LED‌های مادون قرمز) و نور آنها نشان می‌دهد که چه وقت وسایل روشن است همچنین تصاویر را روی تلویزیون‌های پلاسما نشان می‌دهند و با توجه به مصرف بسیار پایین و شدت نور بسیار عالی در انواع رنگ‌های مختلف در روشنایی و چراغ‌های خودروها کاربرد وسیعی دارند.


ساخت ال ای دی رشد گیاه

ساخت ال ای دی رشد گیاه یا ساخت چراغ رشد گیاه


در این مقاله در زمینه ساخت ال ای دی رشد گیاه, ساخت led رشد گیاه, ساخت چراغ رشد گیاه, روش ساخت لامپ رشد گیاه, روش ساخت لامپ فتوسنتز, خودمان لامپ رشد گیاه بسازیم, فروش لامپ برای رشد گیاه, طرز ساخت چراغ رشد گیاه اطلاعات کسب خواهید نمود.

ساخت ال ای دی رشد گیاه

روش ساخت لامپ رشد گیاه

ساخت ال ای دی رشد گیاه حرفه ای کاملا تخصصی است که نیازمبرم به آگاهی جامع در زمینه علم الکترونیک وعلم گیاه شناسی دارد. برای رسیدن به یک نتیجه ی مطلوب باید بررسی های بسیاردقیقی و منظمی انجام داد و همچنین به انواع تجهیزات پیشرفته فراوانی نیاز است. جهت مطالعه مقالعه ساخت نور مصنوعی برای گیاهان کلیک نمایید.

موارد لازم جهت ساخت ال ای دی رشد گیاه:

- آگاهی کامل در زمینه علوم الکترونیک

- آگاهی کامل در زمینه گیاه شناسی و گیاه پزشکی و علوم باغبانی

- تجهیزاتی اعم از ال ای دی مخصوص رشد گیاه ،درایو، هیت سینگ...

- دستگاه های سنجش طیف نور و دستگاه های مرتبط با علم نور شناسی

- تجهیزات آزمایشگاهی جهت بررسی املاح و مواد مغذی موجود در گیاه و خاک و آب

- تجربه ی کافی در زمینه ساخت ال ای دی رشد گیاه

روش ساخت لامپ فتوسنتز

برای ساخت ال ای دی رشد گیاه گروه پرتو رشد نوین که متشکل از چندین کارشناس الکترونیک و گیاه شناسی است سالها تحقیق و پژوهش نموده تا توانسته بصورت کاملا اصولی و استاندارد نور مصنوعی در انواع فریم ها و توان ها را ارائه دهد. پیشنهاد شرکت پرتو رشد نوین برای ساخت ال ای دی رشد گیاه این است که به جای صرف هزینه های هنگفت و گذراندن دوره های طولانی آموزش ساخت ال ای دی رشد گیاه به یک شرکت معتبر ثبت شده که محصولات خود را با ضمانت نامه قانونی به فروش می رساند مراجعه نموده و نیاز خود را با حداقل هزینه برطرف نمایید. لازم به ذکر است که شرکت پرتو رشد نوین بیش از 5 سال در زمینه تولید و فروش ال ای دی رشد گیاه سابقه دارد و تمامی محصولات دارای یک سال ضمانت می باشد. با مراجعه به قسمت دسته بندی محصولات انواع ال ای دی های رشد گیاه را مشاهده نمایید و سفارش خود را ثبت فرمایید.


ال اي دي رشد گياه

ال اي دي رشد گياه، led رشد گیاه، ال اي دي رشد، ال ای دی برای رشد گیاه، ال ای دی برای گیاه، نور برای گیاهان، لامپ ال ای دی رشد گیاه، لامپ led رشد گیاه

علاقه ايرانيان و تمدن بين النحرين به گياه و طبيعت را مي توان از همان ابتدا در معماري و فرهنگ اين مردمان جستجو كرد كه نمومه بي نظير آن را مي توان در باغ هاي معلق بابل به خوبي مشاهده كرد. انگار اين علاقه به گياه سينه به سينه در وجود ما حفظ شده و اكنون به ما رسيده است. برای مشاهده قیمت لامپ رشد گیاه و خرید چراغ رشد گیاه کلیک نمایید. اما با توجه به تغيير شكل زندگي انسان و رفتن به سوي زندگي صنعتي و روي آوردن به آپارتمان نشيني و زندگي در برج ها و از همه مهمتر كمبود آب باعث شد كه اولين جرقه هاي ذهني در دانشمندان درباره ساخت led رشد گياه ايجاد شد . در فناوري نوين نور براي گياهان ، ال اي دي براي گياه حكم نور خورشيد را دارد و سبب شده است شما به راحتي از گياهانتان در منزل نگهداري و يا حتي به پرورش آن ها بپردازيد.

چه نوع ال اي دي رشد گياه مناسب گياهان ما مي باشد و یا led رشد گیاه مناسب رشد گیاه چیست؟

نور براي گياهان از مهمترين پارامترهاي رشد و فتوسنتز مي باشد. در دسته بندي گياهان مي توان گفت كه گياهان آپارتماني كمترين نور را مورد نياز خود مي بينند و پار نوري ما بين 80 تا 150 ماكرو مول احتياج نوريشان مي باشد كه ال اي دي رشد گياه مورد نياز اين گياهان با لامپ هاي led رشد گياه با توان هاي كم و يا والواشر هاي خطي كاملا بر طرف مي شود. البته بايد توجه داشته باشييم كه در گياهان آپارتماني مانند كاكتوس يا ساكولنت ها led رشد گياه قوي تري بايد استفاده شود زيرا پار نوري مورد نياز اين گياهان بين 200 تا 250 ماكرو مول مي باشد. نور براي گياهان در انواع گياهان گل ده آپارتماني مانند شمعداني ، بگونيا و ... نيز متفاوت است و مثلاً led رشد گياه بنفشه آفريقايي حتماً بايد از توان پائين تري باشد و نزديك به 80 پار نوري نياز اين گياه را فراهم مي كند. دسته بعدي گياهاني مي باشند كه احتياج نور بيشتري داشته و اصطلاحاً روز بلند مي باشند كه از اين مجموعه مي توان صيفي جات را نام برد كه ال اي دي رشد گياه براي اين مجموعه بايد حدود 200 پار نوري باشد . نور براي گياهان در صيفي جات بايد تركيبي از 9 طيف نوري باشد تا گياه در بالاترين ميزان باردهي و رشد خودش قرار گيرد البته بايد توجه داشته باشيم كه ال اي دي براي رشد گياه واقعاً يك كار علمي و تخصصي است و امكان داردled رشد گياه با طيف هائي متفاوت براي صيفي جات متفاوت كاملاً متغير باشد كه متاسفانه در ايران بدون علم كشاورزي و با نگاه بازار الكترونيك ال اي دي رشد بسيار بي كيفيتي ساخته مي شود.

لامپ ال ای دی رشد گیاه

دسته ديگر گياهان ميوه ده يا بار ده مي باشند كه احتياج اين دسته در ال اي دي رشد گياه حتي تا 500 پار نوري نيز افزايش مي يابد كه براي تامين led رشد گياه اين دسته از سري لامپ ال اي دي رشد گياه و پروژكتور هائي با توان بيش از 60 وات استفاده مي گردد. پس مهمترين نتيجه اين است كه انتخاب لامپ ال اي دي رشد گياه يا همان نور براي گياهان كاري بسيار تخصصي مي باشد كه شركت پرتو رشد نوين موضوع انتخاب لامپ led رشد گياه براي هموطنان را با قرار دادن كارشناساني مجرب و تحصيل كرده در علوم كشاورزي نوين آسان كرده است و شما مي توانيد براي خريد يا مشاوره درباره ال اي دي با شماره هاي ما تماس گرفته و ال اي دي براي گياه را به صورت علمي و معتبر خريداري نمائيد . توجه داشته باشيد كه ال اي دي براي رشد گياه نكته اي متغير است و به اين شكل نمي توان گفت كه تمام طيف هاي ال اي دي براي گياه مفيد هستند و پيشنهاد مي نمائيم حتماً مقاله انتخاب صحيح نور رشد گياه و يا مقاله تقلب در بازار ال اي دي رشد گياه را حتماً مطالعه فرمائيد و براي خريد لامپ ال اي دي رشد گياه به بخش محصولات در سايت ما مراجعه نمائيد.

فروش لامپ ال ای دی مخصوص گلخانه

فروش لامپ ال ای دی مخصوص گلخانه 400 وات

فروش لامپ ال ای دی مخصوص گلخانه با یک سال ضمانت و پنج سال خدمات پس از فروش و بالاترین کیفیت موجود در بازار ایران. led گلخانه ای, چراغ led گلخانه و همچنین لامپ led گلخانه در واقع یک مفهوم را دارند . هر سه واژه نور مخصوص رشد گیاه می باشند.اکثرا برای گلخانه, نورهایی با توان بالا انتخاب می شود به این دلیل که مساحت گلخانه ها بیشتر و تعداد گیاهان بسیار است. شرکت پرتو رشد نوین با فروش لامپ گلخانه, فروش لامپ نور مصنوعی گلخانه, فروش لامپ ال ای دی مخصوص گلخانه در توان های مختلف و در فریم های متفاوت نیاز گلخانه داران عزیز را به طور کامل در زمینه ی تامین نور مصنوعی برای گیاهان بر طرف ساخته است.

چراغ رشد ال ای دی گل و گیاه

چراغ رشد ال ای دی گل و گیاه 200 وات

چراغ رشد ال ای دی گل و گیاه, چراغ مخصوص رشد گیاه در اصل یک معنا دارد و تمامی آنها به معنای led مخصوص رشد گیاه می باشد. توجه داشته باشید قیمت چراغ رشد گیاه در این سایت بسیار مقرون به صرفه می باشد . چراغ رشد ال ای دی گل و گیاه, چراغ مخصوص رشد گیاه, قیمت چراغ رشد گیاه, چراغ برای رشد گیاه

پاور ال ای دی فول اسپکتروم

پاور ال ای دی فول اسپکتروم | پاور ال ای دی

پوشش نوری پاور ال ای دی فول اسپکتروم960 وات مساحتی معادل 2 در2 مترمربع است. ال ای دی و لنزهای این محصول بسته به نیاز گیاه قابل تغییرهستند. فروش پاور ال ای دی با قیمت بسیار مناسب کیفیت عالی , ارائه ی مشاوره ی رایگان توسط متخصصین و همچنین ضمانت پس ازفروش را از ما بخواهید.

پروژکتور ال ای دی رشد گیاه

پروژکتور ال ای دی رشد گیاه 360 وات

پروژکتور ال ای دی رشد گیاه 360 وات که بهتر است آن را پروژکتور مخصوص رشد گل و گیاه بنامیم یکی از بهترین محصولات شرکت پرتو رشد نوین می باشد که تمام نیاز نوری گیاهان را برطرف می سازد و با استفاده از این پروژکتور می توانید گیاهان مورد نظر خود را در محیط فاقد نور خورشید پرورش دهید.

12